Mobafire League of Legends Build Guides Mobafire League of Legends Build Guides
's Forum Avatar

@ANNA

Creator: Nighthawk
August 24, 2012 2:38pm

This thread is locked

PLEASE NOTE: This thread has been locked by the moderators. You cannot reply to it.


77 posts page 1 of 8 Forums » Off Topic » @ANNA
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend by Nighthawk » August 24, 2012 2:38pm | Report
Ok so, it's my birthday today. Nobody except Anna and Amanda wished me a birthday :( but that's k I guess.

Really, the purpose of this thread isn't to qq about no one wishing me a happy birthday, it's to ask Anna out.

I'm kinda nervous cause this is the first time i've ever asked anyone out (the people i've gone out with asked me out lol) but I did say I would do this if I got 500 rep soo....yeah.

@Anna

You're the most beautiful, sweet, funny and charming person I've ever known. Ever since I met you it's been a lot of fun hanging out with you and I often find myself wishing my 'irl' friends were as cool as you :P

You know that I love you and am prepared to fly to you if you accept this, but I don't want you to feel pressured or anything about me coming...I mean we're both pretty young so I guess we can't just take control of our lives, but I really want to make it work with you at some point even if it isn't right now or in the immediate future.

So just...yeah.

Will you go on a date with me at some point, Anna?


Nighthawk's Forum Avatar

Awards Showcase
Show more awards
Nighthawk
<Veteran>
Posts: 10022
Joined: Dec 7th, 2010
Rep: Renowned (680)
Blog   |   Profile
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend by Pwnzor1130 » August 24, 2012 2:42pm | Report
HAPPY BIRTHDAY SON. HOPE ANNA ACCEPTS; NO PRESSURE.


Thanks to The Nameless Bard and Vavena for the sigs!
Pwnzor1130's Forum Avatar

Pwnzor1130
<Member>
Posts: 611
Joined: Jan 16th, 2011
Rep: Notable (28)
Blog   |   Profile
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend by Arkharan » August 24, 2012 2:45pm | Report
Awww cute. More +rep

ty xaiolu for the sign :3
Arkharan's Forum Avatar

Awards Showcase
Show more awards
Arkharan
<Member>
Posts: 540
Joined: May 4th, 2011
Rep: Notable (30)
Profile
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend by Luther3000 » August 24, 2012 2:46pm | Report
jesus son you got balls

Hopefully you're luckier than me lol.
Luther3000's Forum Avatar

Awards Showcase
Show more awards
Luther3000
<Sharpshooter>
Posts: 8046
Joined: Jun 24th, 2011
Rep: Esteemed (440)
Blog   |   Profile
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend by Yukimaru » August 24, 2012 2:46pm | Report
I-its not like i wanna wish u birthday or anything like that! B-but some1 linked me this thread and...and u also like Rainbowdash, so HAPPY BIRTHDAY! B-but dont thing i like u or anything!

E: Ok read all of it now(before that i just read Birthday), if u are srs u are a mean and twisted person =[
Yukimaru's Forum Avatar

Awards Showcase
Show more awards
Yukimaru
<Member>
Posts: 1370
Joined: Jan 14th, 2011
Rep: Memorable (56)
Profile
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend by GrandmasterD » August 24, 2012 2:47pm | Report
LOL

Dun worry night, if she says no. BloodRaine prolly wants to date ya.

EDIT: Also gratz on not dying since your last birthday. I know, it is an achievement.
GrandmasterD's Forum Avatar

Awards Showcase
Show more awards
GrandmasterD
<Member>
Posts: 7950
Joined: Sep 26th, 2011
Rep: Renowned (531)
Blog   |   Profile
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend by koksei » August 24, 2012 2:50pm | Report
^
an I think..you are a moron :3 haha


~ Sig by Xiaowiriamu ~
koksei's Forum Avatar

Awards Showcase
Show more awards
koksei
<Member>
Posts: 2930
Joined: Oct 11th, 2011
Rep: Prominent (163)
Blog   |   Profile
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend by Incapacitate » August 24, 2012 2:55pm | Report
OMG AS A FELLOW KITTY I MUST SAY THIS IS SO SWEETIFUL
Incapacitate's Forum Avatar

Incapacitate
<Referee>
Posts: 107
Joined: Mar 2nd, 2012
Rep: Unremarkable (10)
Profile
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend by IceCreamy » August 24, 2012 3:14pm | Report
I am touched by this request, only a heartless person would say no.

DuffTime wrote:
ok ok plz carry me omg
i was only waiting for you to ask

Temzilla wrote:
Too hot to be icecream.

Luther3000 wrote:
He looks like a hair gel advert on legs

Toshabi wrote:
Icecreamy, with hair as slick and smooth as the ocean waves of Cocobana
IceCreamy's Forum Avatar

Awards Showcase
Show more awards
IceCreamy
<Moderator>
Posts: 5981
Joined: Aug 14th, 2011
Rep: Esteemed (450)
Blog   |   Profile
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend by wRAthoFVuLK » August 24, 2012 3:16pm | Report
The only thing is you live in different countries so ya

but

AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

and

happy burpday! :D

Thanks to TRUeLM, Plastictree, Scrax, Xiaowiriamu, foggy12, JahGFX, jhoijhoi, msrobinson, JEFFY40HANDS, Nyoike, MissMaw, and me :) for the sigs!
wRAthoFVuLK's Forum Avatar

Awards Showcase
Show more awards
wRAthoFVuLK
<Altruistic Artist>
Posts: 10851
Joined: Jan 17th, 2011
Rep: Renowned (535)
Blog   |   Profile