Mobafire Network

Lux Kill Compilation Report

0
2,827 10
Created By Joetunn
Lux Kill Compilation
(recorded while playing ranked)

Runes and Masteries:
http://www.mobafire.com/popup/cheat-sheet?build_id=183173

Summoner Name:
Joetunn

Server:
EU West

Music:
Two Steps From Hell - Betrayed (Choir)
Two Steps From Hell - United We Stand, Divided We Fall

Thanks for watching and see you ingame Summoner!
Expand
League of Legends Video
2,827 Views 10 Comments
Joetunn
Comments
LaCorpse's Forum Avatar by LaCorpse » February 15, 2012 9:15pm | Report

^_^ Go go Lux.
That is how a Lux is supposed to be played!


Kismie's Forum Avatar by Kismie » February 16, 2012 1:43am | Report

Oh damn o: - Well played.


Quoted:
How bad do you want it?

Kismie - 30x , Fizz all day.
Joetunn's Forum Avatar by Joetunn » February 16, 2012 6:03am | Report

Thanks for your Comments :-)


Lux Video
Lux Guide
When the Going gets Weird, the Weird turn Pro
The day Lux is being banned like Kassadin, this day i quit playing lol.
CzKMarcuss's Forum Avatar by CzKMarcuss » February 16, 2012 6:09am | Report

LOOL NICE

MissMaw's Forum Avatar by MissMaw » February 17, 2012 9:08am | Report

Hmm.. hat build do you use? :D



Joetunn's Forum Avatar by Joetunn » February 17, 2012 2:31pm | Report

MissMaw wrote:

Hmm.. hat build do you use? :D


I've created one here on MobaFire:
http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/lux-divided-they-stand-united-they-fall-183173

BTW: Nice Signatur xD


Lux Video
Lux Guide
When the Going gets Weird, the Weird turn Pro
The day Lux is being banned like Kassadin, this day i quit playing lol.
PsiGuard's Forum Avatar by PsiGuard » February 17, 2012 2:40pm | Report

That was extremely well edited and great music. Makes me want to play some Lux, actually.


Thanks to Nyoike for the sig!
Joetunn's Forum Avatar by Joetunn » February 17, 2012 3:20pm | Report

Thx that's what it's supposed to be :-)


Lux Video
Lux Guide
When the Going gets Weird, the Weird turn Pro
The day Lux is being banned like Kassadin, this day i quit playing lol.
PsiGuard's Forum Avatar by PsiGuard » February 17, 2012 3:55pm | Report

PsiGuard wrote:

That was extremely well edited and great music. Makes me want to play some Lux, actually.

I did it.


Thanks to The_Nameless_Bard for the sig!
Joetunn's Forum Avatar by Joetunn » February 17, 2012 3:57pm | Report

Nice Dude. You kicked some anuses there xD


Lux Video
Lux Guide
When the Going gets Weird, the Weird turn Pro
The day Lux is being banned like Kassadin, this day i quit playing lol.

Quick Reply

Please log in or register to comment!

League of Legends TGN...
By Demgamiez
400 0
Tango Evelyn Skin Spotlight...
By Demgamiez
1088 0
Double Penta master yi ÉPIC
By Duextruction
1203 0
PENTAKILL HEIMERDINGER
By Duextruction
1412 0
League of Legends Top 5...
By Demgamiez
626 0