Click to open network menu
Join or Log In
Mobafire logo

Join the leading League of Legends community. Create and share Champion Guides and Builds.

Create an MFN Account






Or

's Forum Avatar

Dansk LoL gamere søger spillere

Creator: Fragomatic November 12, 2011 10:20am
Fragomatic
<Member>
Fragomatic's Forum Avatar
Posts:
1
Joined:
Nov 12th, 2011
Permalink | Quote | PM | +Rep November 12, 2011 10:20am | Report
Hej med jer.
Mig og mit ***monity søger lige pt spillere på vores LOL hold. Vi søger både seriøse spillere som måske senere vil danne et hold. Og vi søger mindre seriøse spillere som bare vil joine os for hyggens skyld.
Vi har for nyligt rykket til EU-VEST da nogle af hvores venner så der og gamede. så husk at se efter om du også er på EU.Vest før man tager kontakt til os.

Det vi går efter er at skabe et så hyggeligt milijø at være i som overhovdet muligt.
Hvis nogle skulle få løst til at danne et seriøst hold som han hun vil stå som leder for er det en mulighed.
Avitox har lige PT. egen hjemmeside, Ventrilo og server for adskillelige spil.

Det vi søger er spillere som er 15år eller der over, folk. som vil være en del af fælleskabet.
Vi går også meget efter at man benytter sig af vores ventrilo som er en stor del af hvores måde at kommunikere på.

Kontakt muligheder.
E-mail: markbjering@hotmail.com
Hjemmeside: www.avitox.net
Ventrilo: IP: vt.avitox.net PORT: 44158
Eller man kan også skrive sit nick til spiller så vi kan added dig den vej igennem.

Man kan enten tage fingre i mig eller comkat. og skulle tilfældet være der hvor ingen af os er på. kan man tage fingre i hvem som helst af de andre klan medlemmer der er.

Det var alt herfra vil man høre om mere ang. avitox kontakter man os bare GL :)
jeffstampe69
<Member>
jeffstampe69's Forum Avatar
Posts:
2
Joined:
Feb 16th, 2011
Permalink | Quote | PM | +Rep November 21, 2011 8:06am | Report
Har i stadig serveren? Jeg kan ikke joine den

You need to log in before commenting.

League of Legends Champions:

Teamfight Tactics Guide