Click to open network menu
Join or Log In
Mobafire logo

Join the leading League of Legends community. Create and share Champion Guides and Builds.

Create an MFN Account






Or

's Forum Avatar

Janitsu's Art Shop :3

Creator: Janitsu April 14, 2013 1:10pm
120 posts - page 4 of 12
1 2 3 4 5 6 7 8 9 12
-NA- Veng Lmfao
<Altruistic Artist>
-NA- Veng Lmfao's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
2317
Joined:
Jul 21st, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep April 27, 2013 3:47pm | Report
Janitsu wrote:

@Veng

Here ya go:


Looks really nice, but.
Would you be able to change the text and make it a bit more visible? It blends in a little too much.
-NA- Veng Lmfao
<Altruistic Artist>
-NA- Veng Lmfao's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
2317
Joined:
Jul 21st, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep April 27, 2013 7:06pm | Report
EDIT: Removed my order.
Janitsu
<Moderator>
Janitsu's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
8825
Joined:
Jul 3rd, 2011
Permalink | Quote | PM | +Rep April 27, 2013 10:37pm | Report
Sure, I'll get to it sometime so :p, and I will work on the text tomorrow :3
virusNG1
<Altruistic Artist>
virusNG1's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
267
Joined:
Apr 2nd, 2013
Permalink | Quote | PM | +Rep April 28, 2013 9:41am | Report
U must make a better text, give a little bit of effect on him :D
If you don’t start, you won’t finish.
Better late than never.
No pain, no gain.



If you have some questions or wishes feel free to PM me.
I'm here just for YOU!
Janitsu
<Moderator>
Janitsu's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
8825
Joined:
Jul 3rd, 2011
Permalink | Quote | PM | +Rep April 28, 2013 10:10am | Report
@Veng

I somewhat remade the text so it is more visible now (IMO at least) :3
Vynertje
<Guide Critic>
Vynertje's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
6381
Joined:
Jan 10th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep April 30, 2013 2:22am | Report
Janitsu, could you make a set of banners and line dividers for me for my upcoming Kog'Maw guide?

I would like 2 different banners (I can add any text later myself since the guide is not completely finished) and one line divider.

Images you could work with: Image 1 - Image 2

As mentioned, I think I can add the text myself. If you do want some text to work with, you can use the default chapter setup like: Introduction, About me, Masteries, Runes, Items, etc.

The only thing I'd like to ask is if you could keep the color scheme at red :)

I know this is a pretty big request, so I understand if you'd be unable to do it. If you would, you will, of course, have my +rep, credits and my eternal thanks :)
Janitsu
<Moderator>
Janitsu's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
8825
Joined:
Jul 3rd, 2011
Permalink | Quote | PM | +Rep April 30, 2013 6:57am | Report
@Vynertje

So, you want one "opening banner" (big one in the beginning) and a "chapter banner" Template which you will use?

And then one line divider, which should be something like red, at least?

And sure, I can do it, dunno if you like it tho when finished :3
Vynertje
<Guide Critic>
Vynertje's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
6381
Joined:
Jan 10th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep April 30, 2013 7:54am | Report
Janitsu wrote:

@Vynertje

So, you want one "opening banner" (big one in the beginning) and a "chapter banner" Template which you will use?

And then one line divider, which should be something like red, at least?

And sure, I can do it, dunno if you like it tho when finished :3


Yeah, something like that. It doesn't have to be fancy, just let it be something :D

Line divider could also be made with one of these images, but feel whatever you think suits best :)

Thanks in advance!

EDIT: Title will be something along the lines of 'Kog'Maw: a ranked guide by Vynertje' - if you can squeeze that in the opening banner, it would be nice ^^
NorthernRedStar
<Member>
NorthernRedStar's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
1019
Joined:
Apr 7th, 2013
Permalink | Quote | PM | +Rep May 8, 2013 2:51pm | Report
I'm gonna try this one out! Because 2 signatures is better than 1.

Image:Trundle

Text: (Big) NorthernRedStar, (small) Welcome to my Kingdom

Font: Dalek, (small text) Poseidon

Special requests: Make the eyes glow (red if you can do that, if not, np) and adjust the color to be more...Red, hehe.

Looking forward, +rep when I got this =)
Guides: Vel'koz | Zyra
Signature by Natuhlee

Janitsu
<Moderator>
Janitsu's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
8825
Joined:
Jul 3rd, 2011
Permalink | Quote | PM | +Rep May 9, 2013 11:39am | Report

I'm gonna try this one out! Because 2 signatures is better than 1.

Image:Trundle

Text: (Big) NorthernRedStar, (small) Welcome to my Kingdom

Font: Dalek, (small text) Poseidon

Special requests: Make the eyes glow (red if you can do that, if not, np) and adjust the color to be more...Red, hehe.

Looking forward, +rep when I got this =)


I'll get to this tomorrow :D
1 2 3 4 5 6 7 8 9 12

You need to log in before commenting.

League of Legends Champions:

Teamfight Tactics Guide