Mobafire League of Legends Build Guides Mobafire League of Legends Build Guides
's Forum Avatar

Damn WC

Creator: FatelBlade October 5, 2012 2:28pm
20 posts - page 1 of 2
1 2
FatelBlade
<Member>
FatelBlade's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
545
Joined:
Jan 5th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend October 5, 2012 2:28pm | Report
Gonna make Riot nerf all the Jayce QQ
Thanks to jhoijhoi for the awesome PsiGuard-loving sig!
DillButt64
<Editor>
DillButt64's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
4244
Joined:
Aug 3rd, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend October 5, 2012 3:06pm | Report
good i hate laning against him its almost as bad as laning against yorick imo
Thanks to TheNamelessBard for the signature
FalseoGod
<Veteran>
FalseoGod's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
6243
Joined:
Mar 21st, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend October 5, 2012 3:22pm | Report
As a Jayce player, he is a bit obscene in lane.
Thank you Byron for 2014's loudest laugh up till today
FatelBlade
<Member>
FatelBlade's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
545
Joined:
Jan 5th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend October 5, 2012 8:04pm | Report
I don't care, I loved him and no one played him, then BAM World Championship.
Thanks to jhoijhoi for the awesome PsiGuard-loving sig!
H4xDefender
<Veteran>
H4xDefender's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
2035
Joined:
Nov 20th, 2011
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend October 5, 2012 8:44pm | Report
That is just what happens, same thing happened to me. Live and move on, all you can do.
Khazem
<King of the Hill>
Khazem's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
2160
Joined:
Jul 31st, 2011
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend October 5, 2012 11:18pm | Report
I don't think we needed the World Championships for that to happen, lol
DillButt64
<Editor>
DillButt64's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
4244
Joined:
Aug 3rd, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend October 5, 2012 11:38pm | Report
Khazem wrote:

I don't think we needed the World Championships for that to happen, lol


true it was gonna happen if you gave it time and more people were able to play him
Thanks to TheNamelessBard for the signature
CrimsonSkyz
<Member>
CrimsonSkyz's Forum Avatar
Posts:
370
Joined:
Aug 23rd, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend October 6, 2012 10:17pm | Report
At maxed rank his W does 20% of the target's max health as bonus magic damage. There is absolutely nothing OP about that! o.o
I like to lane as Jayce but I hate laning against him because... I'm not Jayce. I like how when he first came out everyone thought he was average. Not OP or UP. If they actually took the time to get to know him they would find him OP. Kinda sucks that he'll get nerfed. No more abusing his OP-ness :(.
Unleash the Beast
Currently on vacation~
MyRepublic
<Member>
MyRepublic's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
1173
Joined:
Jan 12th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend October 6, 2012 10:20pm | Report
Haha well at least the pros didn't all start using Ezreal so my champ that no one uses is still mine :D oh wait... I hate pro players. Taking my champs and making them Fotm.

Thank you Miss Maw, CasterMaster and Arcana3 for the sweet sigs. I'd definitely recommend you to anyone looking for a nice sig.

"But we are stronger creatures than babies, why cant we hunt them?"- Meiyjhe
Darcurse
<Member>
Darcurse's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
1632
Joined:
Nov 2nd, 2010
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend October 7, 2012 2:20am | Report
Yep, a tournament wasn't needed for that one...

played more Domi recently and got a ****load of Jayces going bot to pretty much win everytime.
Just picked an early giant's belt and that's it for most ppl.

Riot already realised this earlier but thanks to WC they didn't fully hit any champ and gave him a little mana increase on one of his spells... woohwie..
1 2

You need to log in before commenting.