Click to open network menu
Join or Log In
Mobafire logo

Join the leading League of Legends community. Create and share Champion Guides and Builds.

Create an MFN Account






Or

Summoner Info

Biography

درمان جای جوش خود را به دکتر عباس غلامی بسپارید و معجزه ی دستان ایشان را ببینید. زیرا که دکتر عباس غلامی بهترین دکتر برای درمان جای جوش میباشد. بسیاری از بیماران مبتلا به اسکار آکنه دارای انواع مختلف اسکار هستند که برای رسیدن به نتایج مطلوب به ترکیبی از انواع روش‌های درمانی نیاز دارند. به‌منظور آگاهی از مؤثرترین درمان برای اسکار خود یک نوبت مشاوره با بهترین پزشک پوست و مو تهران، دکتر عباس غلامی تنظیم کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بازگرداندن اعتماد به‌ نفس از طریق درمان آکنه اسکار یا هر یک از روش‌های از بین بردن اسکار آکنه،‌ با شماره‌های ما تماس بگیرید.
انواع اسکار آکنه
اسکارهای آکنه دو نوع هستند، اسکار آتروفیک و اسکار هایپرتروفیک. اسکار آتروفیک به اسکار تورفته نیز معروف است و زمانی توسعه می‌یابد که فقدان بافت وجود داشته باشد.
اسکارهای آتروفیک دو نوع هستند: اسکارهای آیس باکس، که اندازه آن‌ها کوچک بوده اما سوراخ‌های قابل‌توجه در پوست به‌جا می‌گذارند، و اسکارهای باکس‌کار ،که بیضی‌شکل یا گرد با لبه‌های زاویه‌دار تند است.
اسکارهای هایپرتروفیک، یا اسکارهای کلوئید زمانی ایجاد می‌شوند که بدن کلاژن بیش‌ازحد تولید می‌کند، و منجر به ایجاد یک توده بزرگ از بافت در سطح پوست می‌گردد.

League of Legends Champions:

Teamfight Tactics Guide