Mobafire League of Legends Build Guides Mobafire League of Legends Build Guides
's Forum Avatar

Hogopogo's Signature Store

Creator: Hogopogo January 4, 2013 4:55am
Hogopogo
<Altruistic Artist>
Hogopogo's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
1346
Joined:
Sep 12th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep January 12, 2013 5:22pm | Report
Nytrite wrote:

Hi, It's me Nytrite :)
I would like a signature...
Image:Warlord Shen Bloodmoon Shen Surgeon Shen
Any text will do.. I would like to leave it to you ^^
Ummm can you like make me 3 siggys? I'm trying to collect Shen sigs ^^
I could wait, no rush, Thanks in advance


Getting right to that
Hogopogo
<Altruistic Artist>
Hogopogo's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
1346
Joined:
Sep 12th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep January 12, 2013 5:28pm | Report
@Nytrite:

Is it ok if I use the chinese versions of those skins or maybe other shen skins? Because Nameless already made you some awesome sigs out of those :)
Nytrite
<Member>
Nytrite's Forum Avatar
Posts:
130
Joined:
Mar 19th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep January 12, 2013 6:58pm | Report
Sure, up to you ^^
thanks btw
I wanna thank The_Nameless_Bard, Hogopogo,LaCorpse and Tinystar for the awesome sigs :)
You could also check out my Fizz guide here.
Hogopogo
<Altruistic Artist>
Hogopogo's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
1346
Joined:
Sep 12th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep January 12, 2013 7:46pm | Report
Nytrite wrote:

Sure, up to you ^^
thanks btw


This one is the chinese art for bloodmoon shen:


This one is so similar to one that Nameless already made for you but I didn't realize :X



And this one is a new thing im trying:

devdevil
<Member>
devdevil's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
1397
Joined:
Sep 3rd, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep January 12, 2013 9:08pm | Report
Hogopogo wrote:


And this one is a new thing im trying:


OMG YOU MUST MAKE ME ONE NOW O.O

Link: LULU
Text: Support
Extra: Just make it look as awesome as that one please :O
Reward: +rep :D
THANKS TO YOU


+rep me if you think I did something cool enough to deserve it!
Nytrite
<Member>
Nytrite's Forum Avatar
Posts:
130
Joined:
Mar 19th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep January 12, 2013 9:21pm | Report
Thanks, It's sooooooooooo awesome XD
+rep too ^^
I wanna thank The_Nameless_Bard, Hogopogo,LaCorpse and Tinystar for the awesome sigs :)
You could also check out my Fizz guide here.
Hogopogo
<Altruistic Artist>
Hogopogo's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
1346
Joined:
Sep 12th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep January 12, 2013 9:34pm | Report
devdevil wrote:



OMG YOU MUST MAKE ME ONE NOW O.O

Link: LULU
Text: Support
Extra: Just make it look as awesome as that one please :O
Reward: +rep :D
THANKS TO YOU


kk I'll make it like that but I got tons of homework so it might be later.
Hogopogo
<Altruistic Artist>
Hogopogo's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
1346
Joined:
Sep 12th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep January 12, 2013 9:37pm | Report
Nytrite wrote:

Thanks, It's sooooooooooo awesome XD
+rep too ^^


Glad you like it :D you should probably rep MissMaw cause she was the one who made the tutorial
Hogopogo
<Altruistic Artist>
Hogopogo's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
1346
Joined:
Sep 12th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep January 12, 2013 10:41pm | Report
devdevil wrote:



OMG YOU MUST MAKE ME ONE NOW O.O

Link: LULU
Text: Support
Extra: Just make it look as awesome as that one please :O
Reward: +rep :D
THANKS TO YOU


ehhmm does it have to Support in it? It looks better with one word only.. Unless you want only "Support" and not your name?

EDIT: Could you upload the image to Imgur? Like i said to GMD already.. websites like imageshack, blogspot, facebook, and youtube are blocked here in china... Yea it suck :D But I can tell from the link you want bittersweet lulu so I"ll just use that ok?
OTGBionicArm
<McFly>
OTGBionicArm's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
10305
Joined:
Jan 8th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep January 12, 2013 10:47pm | Report
Hello there, I was wondering if you could make me a signature with the image of Aether Wing Kayle with the text "I bring a vision of Utopia." as well as my summoner name (OTGBionicArm) somewhere on it as well. :] +rep ahead of time.

You need to log in before commenting.

Help Support Our Growing Community

MOBAFire is a community that lives to help every LoL player take their game to the next level by having open access to all our tools and resources. Please consider supporting us by whitelisting us in your ad blocker!

Want to support MOBAFire with an ad-free experience? You can support us ad-free for less than $1 a month!

Go Ad-Free