Mobafire League of Legends Build Guides Mobafire League of Legends Build Guides
's Forum Avatar

Europeans please gimme input.....Should I bang...

Creator: Amazing Monkey June 1, 2012 1:55am
1 2 3 4 5 6
Amazing Monkey
<Member>
Amazing Monkey's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
922
Joined:
Apr 10th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend June 1, 2012 1:55am | Report
She's kind of ****ty, but she's pretty hot at the same time....she's dtf, but...idk if she's got anything....she's a good neighbor abd I've made her some pretty good drinks. It's just.....idk if she's rockin somethin baaaad you know? I don't want califlour on my ****.....ok, what do yoy think?

If you felt I contributed and stuff, can I have a (+1 Rep =3)?
Need a sig? Come get one for at Amazing Monkey's Community Sig Shop!
View my Wukong Guide- Great Sage Equal to Heaven, Shyvana Guide- Justice Under Dragon's Wings, or NEW Lulu Guide- Whimsical Wonders of the Imagination! Yay!
Special thanks to Miss Maw, Lazukin, Leipetaco, Xiaowiriamu, LaCorpse, and SarcasmAppreciated for the sigs!
Searz
<Ancient Member>
Searz's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
13418
Joined:
Jun 6th, 2010
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend June 1, 2012 2:00am | Report
Use protection?
"Nothing says I like you more than letting you drink my filtered urine." - deityignis

"MY WHOLE LIFE IS A WANK." - WTTNHK

"There are boobs...LOTS OF BOOBS. And then Obama comes out of no where." - JEFFY40HANDS, on Air Gear
Toshabi
<Veteran>
Toshabi's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
5946
Joined:
Jan 18th, 2011
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend June 1, 2012 2:01am | Report
Toshabi wrote:

I can foresee "Oh, another Amazing Monkey thread" becoming a popular catch phrase in the near future.
MissMaw
<Moderator>
MissMaw's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
8812
Joined:
Nov 18th, 2011
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend June 1, 2012 2:05am | Report
Oh, another Amazing Monkey thread..





Why would Europeans give you input anyway?
I got freedom, I got a lady, I got a cause I'd die for. That's who I am.
IceCreamy
<Moderator>
IceCreamy's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
5981
Joined:
Aug 14th, 2011
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend June 1, 2012 2:12am | Report
rofl, you dopehead.

Go to rehab :>

DuffTime wrote:
ok ok plz carry me omg
i was only waiting for you to ask

Temzilla wrote:
Too hot to be icecream.

Luther3000 wrote:
He looks like a hair gel advert on legs

Toshabi wrote:
Icecreamy, with hair as slick and smooth as the ocean waves of Cocobana
Amazing Monkey
<Member>
Amazing Monkey's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
922
Joined:
Apr 10th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend June 1, 2012 2:13am | Report
I fotgottd to say, she's been in Italy for7-10 YeSs .... *yeards

If you felt I contributed and stuff, can I have a (+1 Rep =3)?
Need a sig? Come get one for at Amazing Monkey's Community Sig Shop!
View my Wukong Guide- Great Sage Equal to Heaven, Shyvana Guide- Justice Under Dragon's Wings, or NEW Lulu Guide- Whimsical Wonders of the Imagination! Yay!
Special thanks to Miss Maw, Lazukin, Leipetaco, Xiaowiriamu, LaCorpse, and SarcasmAppreciated for the sigs!
Amazing Monkey
<Member>
Amazing Monkey's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
922
Joined:
Apr 10th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend June 1, 2012 2:14am | Report
*years

If you felt I contributed and stuff, can I have a (+1 Rep =3)?
Need a sig? Come get one for at Amazing Monkey's Community Sig Shop!
View my Wukong Guide- Great Sage Equal to Heaven, Shyvana Guide- Justice Under Dragon's Wings, or NEW Lulu Guide- Whimsical Wonders of the Imagination! Yay!
Special thanks to Miss Maw, Lazukin, Leipetaco, Xiaowiriamu, LaCorpse, and SarcasmAppreciated for the sigs!
Amazing Monkey
<Member>
Amazing Monkey's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
922
Joined:
Apr 10th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend June 1, 2012 2:16am | Report
Toshabi wrote:




#fml...deliciojn drinks aren't stronggg enough!

If you felt I contributed and stuff, can I have a (+1 Rep =3)?
Need a sig? Come get one for at Amazing Monkey's Community Sig Shop!
View my Wukong Guide- Great Sage Equal to Heaven, Shyvana Guide- Justice Under Dragon's Wings, or NEW Lulu Guide- Whimsical Wonders of the Imagination! Yay!
Special thanks to Miss Maw, Lazukin, Leipetaco, Xiaowiriamu, LaCorpse, and SarcasmAppreciated for the sigs!
IcarianWings
<Member>
IcarianWings's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
228
Joined:
Apr 20th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend June 1, 2012 2:22am | Report
I'd like to see how this turns out.

inb4 sobering up and asking mods to close/delete the thread

Huge thanks + hugs to MissMaw for my sigs!
Amazing Monkey
<Member>
Amazing Monkey's Forum Avatar
Show more awards
Posts:
922
Joined:
Apr 10th, 2012
Permalink | Quote | PM | +Rep | Commend June 1, 2012 2:26am | Report
Arre you offendedg?

If you felt I contributed and stuff, can I have a (+1 Rep =3)?
Need a sig? Come get one for at Amazing Monkey's Community Sig Shop!
View my Wukong Guide- Great Sage Equal to Heaven, Shyvana Guide- Justice Under Dragon's Wings, or NEW Lulu Guide- Whimsical Wonders of the Imagination! Yay!
Special thanks to Miss Maw, Lazukin, Leipetaco, Xiaowiriamu, LaCorpse, and SarcasmAppreciated for the sigs!
1 2 3 4 5 6

You need to log in before commenting.